de webshop scan: inzicht in conversiekillers & quick wins
Herkenbaar?
- Je bent vol enthousiasme en vanuit een commerciële kans, passie of hobby begonnen aan het webshop avontuur. Het maken van je webshop was niet je favoriete onderdeel, maar goed: er staat iets. Alleen die omzet valt echt nog tegen. Je had er stiekem veel meer van verwacht.
- Het openen van je dashboard is dus ook een klusje dat je liever uitstelt. Zeker na een week van weinig (of geen?) bestellingen zie je je cijfers liever niet zwart op wit. Je schaamt je er bijna voor.
- Je snapt niet zo goed waar het misgaat: je hebt wel bezoekers, maar die plaatsen lang niet allemaal een bestelling. Daarom twijfel je steeds vaker aan de kwaliteit van je assortiment. Je verkoopt toch echt mooie spullen? Voor een prijs die redelijk is. Of eigenlijk misschien zelfs aan de goedkope kant…
- Want van echt geld overhouden aan je webshop is nog geen sprake. Of in ieder geval niet zoveel als je zou willen.
- Stiekem weet je dat je webshop aan een make-over toe is, maar je hebt geen idee waar je moet beginnen. Waar doe je goed aan? Het zou zo fijn zijn om er over te kunnen sparren!
ieder z’n vak
Het maken of inkopen van nieuwe producten vind je superleuk. Je bent creatief, hebt oog voor wat je klanten mooi vinden en vindt het contact met je klanten enorm motiverend. Ze blij maken met jouw producten is fantastisch en geeft je veel energie. En je klanten zijn ook blij met jou, dat blijkt wel uit de lovende reviews die krijgt.
Maar waarom zie je dit dan niet terug in je omzet?
Ligt het dan misschien tóch aan hoe je webshop?
Je weet eigenlijk wel dat je daar echt weer eens voor moet gaan zitten, maar dat is nou net het gedeelte van je werk waar je een hekel aan hebt. En dus stel je het steeds weer uit.
En dat is ook logisch. Jij bent goed in jouw vak, maar het neerzetten van een geoliede webshop die loopt (en verkoopt!) als trein? Dat is een vak apart.
Testimonials
You deserve the best!
Ik heb goed nieuws: webshops verbeteren is gelukkig wel mijn vak. En dus kan ik je helpen.
Jarenlang werkte ik bij bol.com aan het verbeteren van de webshop en verbrak ik meerdere omzetrecords. Op basis van die kennis en ervaring heb ik de Webshop Scan ontwikkelt: een lijst van meer dan 200 punten die ervoor zorgen dat je conversie stijgt.
In de Webshop Scan review ik je complete webshop op die conversiepunten. Je ontvangt een persoonlijke video met concrete en direct toepasbare verbeterpunten en quick wins om je conversie te verhogen.
De Webshop Scan kost € 199,-
Testimonials
Even bellen (of mailen) met ellen?
Laat een bericht achter en ik neem contact met je op!